Een plek waar kinderen van groeien

Wat wil je als ouder voor je kinderen? Dat ze groeien en bloeien. Dat ze leren over de wereld waarin we leven. Dat ze bouwen aan hun dromen voor een hoopvolle toekomst. Maar bovenal dat ze blij zijn. Wat heb je daarvoor nodig? Inderdaad, een veilige minisamenleving onder het dak van een school die zowel onderwijs als opvang biedt. Natuurrijk onderwijs & opvang in de Rijswijkse nieuwbouwwijk Pasgeld West is zo’n uitgelezen plek: hier leren kinderen samen van en met anderen. Onze leraren en pedagogische medewerkers, zelf voortdurend lerend, onderwijzen en begeleiden je kinderen in verbinding. Van baby tot puber, Natuurrijk is de plek waar kinderen van groeien en waar ze hun eigenheid, hun ware natuur ontdekken. Voordat je het weet, leest een achtstegroeper voor aan je dreumes. En wat jouzelf als ouder betreft: Natuurrijk ontzorgt, ook als het om avondeten gaat. We heten jou en je kinderen van harte welkom.

Hier leren kinderen van en met elkaar

Waar herken je Natuurrijk aan?

1. Een minisamenleving voor onderwijs en opvang
  2. Uitstekend klassikaal onderwijs en onderzoekend leren
  3. Stimulerende omgeving voor allen
  4. Vakkundig en gemotiveerd team
  5. Onderwijskwaliteit: voortdurend in beweging
  6. Bewegend leren
  7. Onze identiteit: Vorming van wereldburgers

Wil jij ook bij Natuurrijk horen?

Heb je nog vragen over de voortgang van het proces of over het concept van Natuurrijk? Neem dan gerust contact op met Nicole van Rens, Projectleider van Natuurrijk onderwijs & opvang, info@nicolevanrens.nl