Vakkundig en gemotiveerd team

Natuurrijk is de plek waar ook het team en de collega’s groeien. Hier word je aangemoedigd om iets niet zeker te weten en op onderzoek uit te gaan. Bijvoorbeeld door bij elkaar in de les te kijken en feedback te krijgen. Door mee te doen met workshops en trainingen van Laurentius leert. En door te kijken bij andere Laurentiusscholen om nieuwe methodes te leren, elkaar onze inzichten te delen.

“Ontwikkelingsgesprekken vinden we in ons team heel leerzaam. Op deze momenten gaat het over wat goed loopt, waarom andere dingen moeizamer gaan, wat iemand graag wil bereiken en hoe. Kortom, niet de score telt, maar het gesprek.”

We zijn open over wie we zijn, wat we kunnen en willen, wat we nodig hebben, wat goed gaat en wat beter kan. We koesteren en bouwen verder aan wat goed gaat, we stoten ook onze neus en doen het de volgende keer beter. In zo’n eerlijke, respectvolle sfeer is het prettig werken en komt iedereen tot bloei.